ID
Author: No One
•miercuri, iulie 08, 2009
Stiti voi momentele cand dintr-un lucru mic, in mintea ta se poate crea un lucru mare si dezastruos? De la o vorba care ti-a zis-o cineva, de la un lucru care l-ai trait sau l-ai vazut, de la nu stiu ce de nu stiu unde? Cum un nimic , care privit obiectiv nu ar trebui sa te afecteze sau sub nici un caz sa-l lasi sa o faca, dar in mintea ta creste si capata semnificatii, cateodata aduce furtuna desi poate nejustificata?

Ieri putea sa fie asa de la un banal id de messenger. Am mai avut momente de astea, unele peste care am trecut usor sau f usor, altele mai greu sau f greu. Ieri a fost usor desi dadea semne de mai mult. Poate a fost faptul ca m-am mai maturizat intre timp.

A fost de ajuns sa ma uit la o parte din comemorarea lui MJ (adica melodiile cantate de Jeniffer Hudson si John Mayer cat si discursul lui Magic Johnson), apoi sa ma uit la un film oarecum romantic (cu happy-end:)) cu Kevin Costner pe TVR, sa vad un episod din Dexter pe Pro si sa mananc salata beouf :) , ca apoi sa am mintea asa linistita, calma si clara de parca as fi facut ore intregi de meditatie intr-o pestera sacra din India. Am adormit linistit la vreo 5 dimineata :P

Problema mea e ca uneori gandesc prea mult.

ta hand om dig cititorule
This entry was posted on miercuri, iulie 08, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.