Author: No One
•sâmbătă, iulie 18, 2009
Maine seara plec din oras. Ma duc pentru o saptamana intr-o tabara (nu ma integrez in absolut dragii mei ;) ) din nord-estul Aradului cu niste prieteni de familie. Printre munti...care sper ca o sa fie acolo, la datorie.

Mie imi plac muntii, peisajele. Nu-mi mai place marea (ca vacanta, nu ca imagine/peisaj) pe de o parte pentru ca m-am decis sa fac miscare, sa ma plimb, sa vizitez si pe de alta pentru ca acum ceva ani m-am mutat de acolo, stand pana atunci 9 ani in orasul port, si astia 9 ani mi-au fost de ajuns sa ma satur de mare.

Pe alta parte ma atrag muntii pentru ca simt ca in alte vieti am trait printre ei, pe langa ei sau cine stie poate in ei :)) Poate am fost un highlander :P

Anyway pana in Arad cred ca fac 10-12 ore, noaptea, cu autocarul. Si stiu ca o sa fac o noapte alba pentru ca eu nu pot dormi in masina sau tren (asta mi se trage de la un accident de masina). Asa ca duminica spre luni veti stii ca stau treaz si veghez.

Va las cu o melodie ce am ascultat-o in ultimele zile (mai ales cand am vb cu o fata cu fructe exotice si gene lungi). Enjoy!

Gabriella Cilmi - Sanctuary


Vorbim cand ma intorc si ma intorc ca sa vorbim.

ta hand om dig cititorule
This entry was posted on sâmbătă, iulie 18, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.