Author: No One
•joi, iulie 09, 2009
Imi place filmul asta. E unul din filmele mele favorite. Si cel mai mult imi place inceputul lui. Cum vine trist peste tine si te baga in atmosfera. Cum sintetizeaza filmul: filmul/povestea merge inapoi (incepe cu finalul si revelatia de la sf filmului e de fapt e inceputul povestii) si schiteaza viata si motivatiile personajului principal. Cum e simplu facut (bugetul filmului e de 5 mil $) dar e eficace si isi atinge scopul. Cand l-am vazut prima data am ramas cu gura cascata iar de atunci am urmarit toate filmele regizorului , el fiind unul din favoritii mei. Si termin printr-un citat de la sf filmului : "Now... where was I?".



ta hand om dig cititorule
This entry was posted on joi, iulie 09, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.