Author: No One
•joi, august 27, 2009
Am sa incerc sa incep un nou subiect in posturile mele. Vise pe care le am si de care, bineinteles, imi mai aduc aminte dupa ce m-am trezit si sculat din pat. Vor avea eticheta "vis imperfect".

Cel de noaptea asta tine ideea de asediu. Tin minte ca m-am retras intr-un fel de camera-grota care avea doua iesiri, la stanga si la dreapta, care erau asemanatoare cu intrarile in depozite sau magazine (acele care le tragi in jos ca o patura). Eram inauntru cu cateva persoane: un tip intre 30-40 ani genul erou de actiune, o tipa si un mos, poate si altii. In camera era un fel de castel din piatra si pamant. Inchisesem intrarile, fiind asediati de armate de omuleti mici (gen figurine mici de 5-10 cm), pe care am incercat sa-i eliiminam cu un fel de arma ce o tineai pe umar (gen taietor de iarba portabil) ce avea la capat un fel de tirbusor din metal, tocit si rupt in varf. Tin minte senzatia de arsura-piscatura de la sagetilor omuletilor cand i-am atacat. Pana la urma ne-am hotarat sa ii tinem pe loc (eu si eroul) pana ceilalti vor reusi sa fuga sau sa se teleporteze (nu mai stiu exact). Visul s-a sfarsit cand ceilalti au plecat si noi am ramas sa ne infruntam cu miile de armate micute (pe care cred ca le am nimicit ).

ta hand om dig cititorule
This entry was posted on joi, august 27, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.