Author: No One
•miercuri, august 05, 2009
Cum ieri s-a facut o luna de cand scriu din nou pe blog, m-am gandit sa pun niste statistici despre el, pe perioada 04 iulie - 04 august :

- am fost vizitat de 174 de ori avand 63 de vizitatori, cu 393 de vizionari de pagina (2,26 pagini per vizita)
- timpul mediu pe site a fost de 6 minute si 53 secunde
- cele mai multe vizite le-am avut din Bucuresti (121), apoi alte orase in ordine descrescatoare: Cluj-Napoca, Timisoara, Galati, Iasi , Toplita, Sighisoara, Arad, Pitesti , Pascani, Aiud, Ploiesti, Baia Mare, Hunedoara si Craiova
- orase dn afara tarii: Sparti (Grecia), Londra, Nairobi (Kenya) si Berlin
- primele 5 pagini vizitate: Main page (296), Pe marginea patului (20), Is this a joke (10), Lost in the Pacific (6) si Pasind pe razele lunii (5)
- din 174 de vizitari: 111 au fost de la vizitatori care s-au intors iar 63 de la vizitatori noi , pentru prima data (am senzatia ca include si prima vizita a celor care s-au intors)
- si cea care imi place cel mai mult; am avut 5 cautari, ce au adus aici, de pe net (google) si anume:
  • hai sa uitam
  • hip hop
  • john constantine
  • melodie jazz be someone
  • povestirea filmului memento
O sa incerc la fiecare aniversare de o luna sa pun un post aici cu statistici.

PS: Datele sunt luate de pe Google Analytics

ta hand om dig cititorule
|
This entry was posted on miercuri, august 05, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.