Author: No One
•marți, august 25, 2009
Haideti sa explic ce inseamna etichetele. Deci...:) sa vedem:
  • insemnari - de aici a plecat ideea blogului si inseamna cum zice si cuvantul, scriitura despre mine, ce imi trece prin cap sau ce vreau sa zic. mai inseamna ca articolele sunt cu un caracter personal (ma rog, majoritatea). imi dau seama ca nu au o tenta amuzanta, dar "maybe one day..." vor fi si amuzante.
  • au fost odata - articolele de aici sunt cele vechi, scrise in 2006-2007, perioada dupa care am abandonat blogul ptr un timp. am simtit nevoia sa le diferentiez de ce scriu acum.
  • post it - aici ma joc de-a twitter-ul, desi cred ca scriu in ele mai mult decat as putea scrie la twitter. si nu, nu imi fac cont pe twitter, ptr ca my life is too boring ca sa am ce sa scriu acolo zi de zi:. later edit: mi-am facut cont de twitter de mult :)). aici intra si clipurile de pe tub care nu se refera la muzica
  • din ciclul - e foarte aproape de post it ca idee , numai ca aici o sa incerc sa ma prostesc si eu putin, mai ales gasind chestii de genul: din ciclul " n-am ce face la 10 noaptea, hai sa scriu si eu despre etichete" (pacat ca "noaptea" nu rimeaza cu "etichete" ptr ca iesea ceva mai interesant sau poate mai poetic :P )
  • metraje - aici vb despre filme care mi-au placut si care le-am vazut in ultimul timp. tot aici vb si despre filmele ce vreau sa le vad si voi pune si trailerele lor.
  • muzicuta - cum va dati seama, despre muzica: melodii pe care le-am ascultat si mi-au placut, despre cantareti si formatii care imi plac. aici intra si videoclipurile muzicale.
  • stats - aici vor aparea, lunar, articolele cu statistici despre site (din luna respectiva). sa nu va asteptati decat la statistici f plictisitoare :) (poate doar cu exceptia cuvintelor de search cu care a fost gasit blogul).
  • pe foi albe - aici voi pune proza/scriitura (?povestiri?) mea de calitate indoielnica ("scriu prost dar ma tratez"). care va fi cu substrat personal sau nu. dar cum sunt cam comod de felul meu (desi vreau sa scriu multe articole aici) ma tem ca o sa fie cam goala zona asta. cred ca va fi singura zona in care nu voi folosi "ta hand om dig cititorule" ptr ca nu se adreseaza neaparat direct cititorului.
  • vis imperfect - despre vise pe care le-am avut si care daca le tin minte le pun aici. asa... de fun.
  • catre ea - cuvinte adresate unei "ea" fictiva. este fictiune amestecata cu ganduri de ale mele.
  • dialoguri - dialoguri fictive intre mine si persoanaje create de mine. practic dialoguri cu mintea mea :)) off off dulce nebunie :)))
  • d'ale capricornilor - zic de mine prin intermediul caracteristicilor zodiei, eu fiind, evident, un capricorn :P
PS: aceste articole despre continutul blogului nu vor avea etichete, dar le voi pune link la "Despre bloguri"

ta hand om dig cititorule

|
This entry was posted on marți, august 25, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.