Author: No One
•sâmbătă, august 29, 2009
Printre visele de azi-noapte (sau as putea sa zic azi dimineata)multe si imprastiate (mers pe tren, joc cu prietenii, o cearta, o blonda superba, Heath Ledger construind o casa amestecand felii de mamaliga cu foi A4 si vb cu Rachel Weisz, cred ca era si Kevin Costner pe undeva, etc) ce mi-a sarit in ochi a fost visul unui blog (real) care la rubrica "Stats" pe langa pozele cu statistici, in dreapta sus erau trei categorii: bruneti, blonzi si roscati sau cu par negru. Si daca dadeai pe fiecare (eu am apucat numai la bruneti si blonzi) vedeai cu cati s-a culcat in fiecare zi (avea un pat ptr fiecare zi pe care era scrisa cifra). Si desi nu sunt misogon sau porc si nici nu le fac pe femei curve cum fac toti frustratii de azi si de ieri, cred cu surprindere ca am facut-o indirect pe femeia acesta curva. Blogul exista ptr cine stie de stats si nu am nimic (constient, ptr ca inconstient nu mai sunt asa sigur) cu autoarea lui.

ta hand om dig cititorule
This entry was posted on sâmbătă, august 29, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.