Author: No One
•sâmbătă, august 08, 2009
Ca sa intelegi de ce scriu despre acest film, va zic ca imi plac filmele in care personajele au puteri supranaturale. Dar nu orice crapola :) sa nu intelegeti gresit.

Cum va-ti dat seama, despre asta este vorba in acest film. A primit multe critici negative, dar eu tot m-am decis sa-l vad, si nu-mi pare rau. L-as numi urban superpower movie. E un action movie cu buget mai restrans (no X-men here) pe care il vezi ptr relax. A fost asemanat cu serialul Heroes sau cu X-men, dar as contrazice, aduce mai mult cu Jumper (desi mi s-a parut mult mai bun). Personajele sunt bine jucate ptr acest tip de film. Si mai ales, pentru mine, e o bucurie ca am vazut-o pe Dakota Faning, de care imi place si o consider o buna actrita care, daca nu i se urca la cap, ar putea ajunge foarte buna (Meryl Streep kind of good).

Filmul e regizat de Paul McGuigan (Wicker Park, Lucky Number Slevin). Asa ca filmul seamana ca stil vizual cu cele doua (mai ales cu ultimul) dar nu are intorsaturi de situatie ca in ele. Am observat ca regizorul face filme mai mici ca miza (nu e Michael Bay) care nu prea rup gura targului (dar isi scot la limita banii). Un trademark (vizual) interesant al sau e aparitia in toate filmele sale a secventelor cu personaje care merg pe holuri cu multe usi (ei fiind filmati din fata), care au pereti cu tapet colorat (nu tot timpul totusi). La fel este si cu camerele, care la fel sunt colorate si (cred) mici.

Daca vreti sa vedeti filmul nu fiti pretentiosi, si folositi-l ca o modalitate de relaxare pe care ti-o da un action movie de buget mediu. Mie unu mi-a placut, desi multora (cred ca) nu.

Ptr detalii despre film: aici si aici. Iar trailerul e jos.




Melodia de mai jos am ascultat-o in film si imi place foarte mult , mai ales fondul sonor. Ce interesant e cand gasesti formatii si melodii de care nu ai habar (nu apar pe posturile noastre de muzica, ultracomerciale), asa la nimereala, de parca ai descoperii un taram sau asa ceva.


The Notwist - Consequence

ta hand om dig cititorule
This entry was posted on sâmbătă, august 08, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.