Author: No One
•vineri, septembrie 11, 2009
Cum ma plimbam eu pe net am gasit asta scrisa de cineva: "...iar cu Y the last Man nu am intrat in prea multe detalii ca nu ma mai prind, in general, benzile cu super-eroi."

Ce sa zic? Cand am vazut asta am zambit intelegator si amuzat. Macar a nimerit partea cu banda desenata. Dar am sa spun ca in Y: The Last Man este vorba de altceva decat super-eroi. Are loc intr-o lume post-apocaliptica (nu v-am spus ca imi plac povestile post- apocaliptice?) unde toate mamiferele de sex masculin din lume (inclusiv barbatii :P) mor rapusi de o boala/molima (ei au cromozomii XY, ele XX), cu exceptia unui barbat, Yorick, si a maimutei sale. Povestea arata drumul tipului printr-o tara (America) in colaps, condusa si locuita acum de femei, incercand (cu niste prietene si aliate) sa descopere cum de a supravietuit (si sa supravietuiasca in continuare) si care ii e locul in lumea asta. Povestea e scrisa de Brian K. Vaughan, pe care il puteti intalni ca scriitor si producator in serialul Lost si va fi adaptata intr-un film (ca si alte 2 benzi desenate ale autorului).

PS: oare unde au disparut super-eroii aia de care zicea? :P

ta hand om dig cititorule       
This entry was posted on vineri, septembrie 11, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.