Author: No One
•miercuri, septembrie 02, 2009
Stiu ca n-ar trebui sa scriu , ca mi-am propus sa fac o pauza pana in week-end, dar, vai, cand citeam Amurg m-a apucat o nevoie sa scriu (ceea ce e bine, ptr ca asa si trebuie, ...daca vreau sa ma tratez ca sa nu mai scriu prost) si m-am dus la baie si acolo tot ma gandeam sa scriu. Dar ce? Ca n-am idei stralucite, iar motorasul meu nu vrea sa faca eforturi de creatie "artistica" (si indoielnica) la unu jumate noaptea. Si cum stau eu la calculator, pe un scaun , la birou, mi-a venit ideea. De ce sa nu scriu despre ce e in jurul meu... la propriu, si cum imi vine in cap, trece prin el si iese ciufulita pe cealalta parte.

Samsung, asta e marca monitorului meu, ce imi sta evident in fata (hai nu mai spune :P). E pe tub si imi deranjeaza ochii cateodata. Sta cocotat pe un birou mare, cu un televizor cam bulit in dreapta mea. Televizorul e greu sa-l aprinzi, cred ca are tubul obosit. Ma chinui cam o jumatate de ora, chiar o ora, poate si mai mult, sa-l deschid. Asta daca nu ma satur. Nu l-am mai fol in ultima vreme ptr ca nu prea m-am mai uitat la televizor. Am sub birou, exact sub monitor, un subwoffer care e noul suspect ptr mirosul de arsura din camera. Oricum, e el si monitorul. Subwofferul cu luminita albastra. E un sistem 5.1 dar il folosesc in 2.1. Mi-e lene sa pun celelalte boxe si sa stau apoi sa setez sunetul pe toate canalele. Cateodata cand vreau sa vad un film sau sa ascult o muzica  trebuie sa simt ca totul suna (sau arata ca imagine) asa cum trebuie. Ma streseaza mai putin cand am mai putine boxe. La fel e si cu imaginea la filme. Ba e saturatia prea mare , ba e luminozitatea prea mare, ba e sters...la la la (...in the morning). Dar stau si setez pana ajunge unde vreau. Nu ma simt bine altfel. Am senzatia ca si varu-miu are aceeasi boala sau ceva asemanator. Am un pahar cu cirese pe birou, din sticla, pe jumatate cu apa. I-au placut mamei. Paharul e pe dreapta , pe stanga e sticla plina cu apa (sticla plastic de Nestea cu fructe de padure care nu mai sunt). Imi place sa am o sticla cu apa dupa mine,  probabil ca sa beau. Canapeaua e in spatele meu, e extensibila si imi place sa dorm pe ea cand nu reusesc sa dorm noaptea si cobor jos de dimineata. Langa canapea pe dreapta e sifonierul dar nu cu hainele mele, iar in stanga o biblioteca mica, cu cateva carti de-a lu' tata (prostii conspirationiste si despre ordinea mondiala), dvd-ul meu micut cu care ma uit la filme, un spray axe, cutii si medicamente, sprayuri de mobila si boxe de calculator, carnetelul meu in care imi treceam visele si ideile si bineinteles radioul-casetofon, prafuit si neascultat, la care ascultam cand eram mic emisiunile cu Gheroghe, Exarhu si Craioveanu. Cele de noaptea tarziu. Ce vremuri. Sub birou cutii de la calculator (trebuie sa pastrezi cutiile pe perioada garantiei, nu se stie cand poti avea nevoie de ele, o zic din proprie experienta). Cele 2 camasi ce imi plac asa de mult ( ma simt sexy in ele:P) agatate pe usa sifonierului . Portofelul meu albastru primit acum multi ani langa Cd-urile cu filme, jos in stanga. Nu stiu de ce trag filme pe CD sau DVD daca le vad in general doar o data. O carte "Metodologia cercetarii sociologice". Trebuie sa i-o restitui proprietarului. Chei pe birou, ale mele, trei la numar. O telecomanda de la boxe, gri cenusie. Un mouse pad vechi si obosit. Imi trebuie unul nou. Si un soricel gri cu negru, in sistem vechi cu biluta si cordon ombilical pana-n unitate. O fituica: Monitorul Oficial al Romaniei anul 177 (nu stiu ce inseamna asta) nr 581, Partea I "Legi, decrete, hotarari si alte acte". Suna a nume de roman :))) O cutie goala de acid acetilsalicilic 500 mg. Ma doare ochiul stang. Ma inteapa mai exact. Pereti goi albi , fara tablouri. De fapt nu avem tablouri pe pereti in casa, doar cateva sprijinite de perete in dormitor, sus. Calendar Peroni pe birou langa televizor. Arata luna giugno 2009 (14 iunie a picat intr-o duminica). Iau in mana o brosura (?) de la Kaufland. Cica Vanish, solutie de s(c)os pete, e 17,99 lei (promotie 5% mai ieftin), 2l+50% extra. Glob de sticla (cred ca de fapt nu e sticla) de culoarea chihlimbarului (sper ca am scris bine, tinem degetele incrutisate). Nepretuit. ...Poate. Oglinda sprijinita de perete, in stg biroului. Cred ca are 1m 70 poate si mai mult , nu ma ridic sa o masor acum  Oglinda, oglinjoara, cine e cel mai somnoros din tara?. Eu se pare, ca am inceput sa casc :))) Cred ca si voi o veti face cand veti citi asta.

Acum sper sa-mi mentin ideea si sa stau cuminte pana  in week-end. As vrea sa vb cu cineva. Poate in week-end. Uite, bloggerul ma indeamna sa salvez acum ....si imi salveaza el automat. As vrea sa scriu asa, randuri peste randuri de aberatii. Cica daca scrii mult si citesti mult, asa ajungi un scriitor capabil (o zice King, Stephen King). E 2:35, imi arata cesuletul rosu de pe birou. Ar cam trebui sa ma duc sa ma culc, nu?

ta hand om dig cititorule
This entry was posted on miercuri, septembrie 02, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.