Author: No One
•vineri, septembrie 11, 2009
Filmul acesta l-am vazut pentru ca cineva l-a recomandat. Si asa cum a zis aceea persoana, ce mi-a placut la film e faptul ca personajul principal si-a daruit inima atat la propriu cat si la figurat.

Asta e a doua colaborare intre Will Smith si Gabrielle Muccino (regizorul) dupa Pursuit of Happiness, si se vede ptr ca ambele filme au aceiasi atmosfera. Filmul acesta aduce putin si cu 21 Grams ca idee, dar doar atat.

Ce am gasit interesant e titlul (Seven Pounds) care face referire la piesa lui Shakespeare " The Merchant of Venice" unde personajul Antonio spune ca isi va rascumpara datoria cu un pound (livra) din carnea sa, ceea ce face si personajul lui Will Smith, care isi plateste "datoriile" catre sapte persoane (la propriu).

Acum ca sa dau subiectivitatii mele cuvantul zic ca desi filmul mi-a placut, nu m-a impresionat ca alte filme, poate ptr ca nu-mi vine a crede (desi as vrea) ca o persoana poate face ce a facut el si ptr ca mi s-a oarecum putin siropos. Pursuit... mi s-a parut mai bun, dar cum am scris aici despre film inseamna ca e bun si merita vazut (in my opinion). Again zic ca am vb subiectiv aici, ptr ca nu vreau sa va influentez.

Daca vreti sa stiti despre film vedeti pe imdb si wiki. De asemenea va dati seama despre ce a vorba in film si din trailer.


PS: mai am 2 filme, o carte si un serial de comentat asa ca va voi mai tine cu astfel de articole

ta hand om dig cititorule
This entry was posted on vineri, septembrie 11, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.