Up!
Author: No One
•luni, septembrie 14, 2009
Am descoperit ieri seara ce mult insemna ptr mine moralul. Nu ma simteam bine de vreo 2 zile, nici fizic, nici psihic (desi e mai bine, nici acum nu ma simt stralucit). Si moralul meu se pregatea sa faca impact cu podeaua, cand un film, o vorba buna  primita si 2 vorbe scoase pe gurita mea m-au readus cat de cat pe linia cea dreapta. Dintre toate chestiile ce se pot intampla daca moralul/optimismul o ia aiurea in jos, caderea e cea mai dureroasa, o cadere trista in disperare, depresie, oboseala si durere.

Ma gandeam ca daca as reduce totul la chestii simple, ptr mine ar fi sanatatea ( a manca bine si a face miscare, ca sa ma tin pe picioare) si moralul (ca sa ma faca sa merg mai departe), restul nici nu mai conteaza. Undeva in urma ar veni fericirea in forma ei generala.

PS: am picat la calculator din intamplare ptr ca a trebui sa scriu niste cd-uri ptr cineva. Desi vreau sa scriu in fiecare zi, sa vb cu niste persoane, sa citesc blogurile care imi plac sau sa ma uit la un film, cred ptr un timp am sa reduc la minin spre deloc timpul pe calculator. Trebuie sa imi revin.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, septembrie 14, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.