Author: No One
•marți, octombrie 06, 2009
De ce ajungem sa ne gandim la altcineva? De ce tinem la aceea persoana? De ce ne intereseza si ne pasa parerea ei despre noi? De ce ne facem ganduri ca poate ne place?

De ce ma gandesc la ea in unele nopti?

Ptr ca ma gandesc la ea cateodata. Si o plac. Poate mai mult decat cred.

Mi-am zis ca ea e departe, ca are viata ei , ca viata mea e undeva suspendata in aer, pierduta printre franturile carora le zic viata. M-am detasat. Mi-am spus sa las lucrurile sa mearga de la sine, unde vor dori ele, iar daca o voi intalni vreodata sa decid atunci, poate atunci voi sti.

De cele mai multe ori imi plac discutiile cu ea ( la ea, daca ar fi sa scriu mai exact :) ). E amuzanta, placuta, isteata, cu bun-simt, interesanta. Ma face sa rad si chiar sa chicotesc :)

Iar ultima discutia mi-a reaprins din nou mintea. La inceput o mica luminita, o sclipire in aer, care apoi a prins contur si a inceput sa creasca. Oare...oare ma place mai mult? Nah, imi zic, te inseli, te pacalesti, poate se gandea la altceva, la altcineva. Nu-ti face iluzii. Nu spera si nu crede prostii. Poate nici nu va potriviti. Poate totul e in mintea ta. Nu intrece masura, J. Dar totusi, zi-mi atunci, de ce ma gandesc la ea in unele nopti?

PS: Imi dau seama ca sunt totusi un om. Ca aceste ganduri izvorasc probabil din nevoia de a fi cu cineva.

PS 2: Am oprit comentariile. Dupa cum ati mai vazut si la alte posturi. Unele posturi sunt mai sensibile ptr mine si nu ma simt in stare sa las comentarii la ele.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, octombrie 06, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.