Author: No One
•duminică, octombrie 04, 2009
Cand te crispezi, te strambi, devi incrancenat si judeci vazand/auzind/citind ceva ce e opus, in dezacord, in afara fata de ce crezi despre oameni, lume si altele, adu-ti aminte ca in lumea asta exista diversitate, idei diferite, altfel de oameni decat tine. Nu conteaza daca iti place sau nu (nici nu tb sa-ti placa), chestiile astea exista, sunt acolo in lume si au si ele logica lor. Nu mai despica firul in patru, relax, lasa sa vina si invata. Nu trebuie ca totul sa se potriveasca la perfectie intr-o logica suprema. Eu ii zic acestei calitati a lumii diversitate  (de oameni, de idei, de perceptie, de viziuni etc). Iar diversitatea e buna fie ca iti place sau nu.

Si pe lumea asta daca crezi ca esti singur in gandire, in placeri sau preocupari, think again. Multi, putini, vor fi oameni care se aseamana cu tine chiar si numai intr-o singura chestie. E un gand care te poate ajuta zic eu.

Asta imi zic atunci cand iau totul prea in serios. Nu reusesc tot timpul asta dar cand o fac ma elibereaza de un stress inutil care poate aparea si ma arunca intr-o liniste a mintii. Eu stiu cine sunt (descoperind zi de zi ce mi se potriveste), deci ce atata stress, nu?

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, octombrie 04, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.