Author: No One
•vineri, octombrie 30, 2009
Ce este Barbatul?

O maimuta? Un impostor? Un mincinos? O pula mare de n centimentri? Un porc? Un tip cu bani multi? Un brav si magnific stejar? Un aparator al domnitelor in primejdie? Un tip cu putere si faima? Un muschiulet lucrat la sala? Un macho man? Un "baiat rau"? Un tip mare in gura si tare in brand? Un star de carton? Un tip bun la toate?

El (Barbatul cu B mare) defineste/reprezinta idealul femeilor?

Si eu ma intreb. Nu pentru ca vreau sa fiu Barbatul. Nu multumesc. Ci vreau sa ma definesc. Ptr ca atunci cand ridici notiunea de barbat si te uiti la ea, o ridici in primul rand in legatura cu femeile (cel putin asa pare ptr mine). Pot sa zic chiar ca te definesti luand in vedere femeile din viata ta: cum le privesti si cum te-ai purtat cu ele (si cum ele la randul lor te-au influentat). Daca stiu ce este un barbat? Cum ar tb sa fie? Nahhhh. Dar va pot zice ca definitiile sunt multe... atatea bordeie atatea obiceie .... fiecare cu realitatea sa.

Acum ma uit la mine. Eu sunt barbat? Dupa cele mai multe definitii...nu. Eu sunt asa cum sunt, sunt eu pur si simplu. Eu zic ca sunt un om bun si ptr moment imi e de ajuns.

ta hand om dig cititorule
This entry was posted on vineri, octombrie 30, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.