Author: No One
•luni, octombrie 05, 2009
Ceea ce zic acum nu are o conotatie sexuala (de genul "ce ti-as trage-o"), nici acum cand scriu, si nici atunci nu avea cand ma uitam la ele.

In vacanta asta am vazut 2 fete in ipostaze diferite, dar a caror imagine mi s-a parut sexy si interesanta.

Prima era o pustoaica (de liceu sa nu se inteleaga gresit) ce se dadea in leagan. Avea niste pantaloni scurti (albastri cred) si un tricou alb. Si cum o vedeam eu asa din profil, imi placea cum se dadea intr-o liniste aparenta (leaganul nu parea ca face zgomot) inaltandu-se din ce in ce mai sus si prinzand viteza. Mi-a placut cum parul ei lung cu putin peste umeri, se misca ba in spate, ba in fata, cand pendula dinainte-inapoi in miscarea leaganului. Se tinea cu ambele maini de lanturile laterale si se apleca in fata cand inainta si se dadea pe spate atunci cand ajungea in spate. Parca zbura, caci parea usoara in leaganul ala. Se uita in fata la cei doi colegi de-ai ei (un el si o ea). Eu stateam relaxat in camera mea uitandu-ma pe geam la ea in timp ce rontaiam niste biscuiti, avand un mic zambet pe fata. S-a dat ceva timp in leagan. Dupa un timp m-am ridicat de pe pat (nu mai stiu unde m-am dus sau ce am facut) zicandu-mi ca nu are rost sa exagerez prea mult cu uitatul. Cand m-am intors, dupa un timp, nu mai era acolo. Poate ma vazuse, poate nu :)

A doua parea mai mare (poate de varsta mea). Si am vazut-o cand eram la o manastire. Ma duceam in sus, pe langa biserica, la mormantul lui Arsenie Boca. Cand m-am uitat in urma am vazut o fata imbracata in rochie galbena de colo pana colo, larga (gen hippie zic eu, dar cu gust), cu ochelari de soare maricei la ochi si o sticla de apa in mana. Mi s-a parut frumos imbracata, originala si extrem de sexy. I-am zis maica-mi ceva de genul "Uite o fata frumos imbracata si sexy", semnificand "asa-mi place". M-am intors ptr ca m-a vazut holbandu-ma la ea (nu imi place sa fiu nesimtit) si am mers inainte cu multimea. N-am mai vazut-o. Mi-ar fi placut :)

ta hand om dig cititorule 

This entry was posted on luni, octombrie 05, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.