Author: No One
•luni, octombrie 19, 2009
Marti, adica maine, incepe un nou serial pe AXN, care mi-a placut f mult, eu vazandu-l mai demult pe ProCinema (am pierdut exact ultimile episoade :( . Este vorba despre o adolescenta (Joan) care ajunge sa comunice cu Dumnezeu (care ia diferite infatisari prin serial) si devine un fel de apostol, fiindu-i incredintate diferite misiuni ptr a le indeplini si a ajuta oameni.

Acum ce-mi place place la serial e relatia ei cu Dumnezeu, o relatie de prietenie, credinta, incredere/neincredere, nestiinta si neputinta, de bucurii si tristeti. E o relatie umana, in care fiecare depinde de celalalt si ea e prinsa in jocul acesta in care caile Domnului sunt chiar nebanuite (primeste misiuni care aparent nu duc nicaieri sau din contra par sa faca rau), cand credinta ei e zguduita sau intarita dupa caz sau traire. Mi-a placut ptr ca ea este aleasa si ai crede ca ,gata, a devenit brusc inteleapta si dreapta ca un sfant, pe cand ea este nesigura, neincrezatoare si vulnerabila. Ptr ca dintre toti oamenii El o alege pe ea, un average Joe (Jane in cazul asta :p), un anonim in multime. E drumul ei prin lumea asta, prin destinul ei.

Si desigur titlul face referire si legatura cu Joan of Arc (Ioana D'Arc), femeie-soldat, mesager a lui Dumnezeu si dupa unii aparent nebuna :) (intrebarea asta si-o pune si Joan a noastra)

Pacat ca serialul are numai 2 sezoane. Ce-i si cu audientele astea...

Deci daca aveti timp si vreti sa vedeti ce-i cu el, eu il recomand si il puteti viziona pe AXN de marti pana vineri de la 17:00.  Info despre serial pe imdb si wiki 




PS: si ptr ca suntem la acest subiect va las cu un articol care mi-a placut foarte mult, in care o (alta) cireasa isi arata gratitudinea fata de Dumnezeu si ne prezinta o frantura din discutiile cu El

PS 2: puteti vedea episoadele si pe Youtube daca vreti sa va faceti o impresie

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, octombrie 19, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.