Author: No One
•marți, octombrie 27, 2009
Pas cu pas... peste o duna... peste un val... pe un drum. Merg incet. Ma plimb... in zi de primavara... in seara de toamna... intr-o noapte cu luna plina. Nu am unde sa fug. Pasesc... undeva departe... undeva aproape... intr-un loc verde si albastru. Trec pe langa tine. Trec... si ma vezi... si nu ma vezi... inca un om pe un trotuar. Sontic, sontic prin lumea asta. Respir... putin aer proaspat... putina liniste... putin din putinul pe care-l am. Ascult o melodie. Se repeta... in mine... in minte... in fiinta mea. Ma indrept intr-o directie necunoscuta. Trecand... printr-un parc... printr-un magazin... printr-un oras mic si necunoscut. Sunt liber in miscarea mea. Ma uit... la un geam... la un om... la luminile semaforului din intersectie. Pasii mei urmeaza linii deja trasate. Luminate... de un soare prietenos... de o luna misteriosa... de luminile orasului construit in jurul meu. Si uite asa ma plimb... pasind incetisor prin lumea asta. Si ma simt bine, eu si pasii mei.

This entry was posted on marți, octombrie 27, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.