Author: No One
•sâmbătă, octombrie 31, 2009
Un blog este printre altele (exercitiu de a scrie, exprimare a sinelui si a gandurilor, etc) si un mod de comunicare, de dialog (o conversatie dupa cum zice Adina si am preluat aici), o interactiune dintre mine si tine. Adica eu de aici lansez ceva catre tine (uite un deget dragii mei  :P), da catre tine pentru ca tu ma citesti, in lipsa ta as scrie intr-un jurnal, pe o foaie goala pe care se va pune praful , nu? Deci eu pun ceva pe masa, din partea mea corect si serios (a se intelege ca nu vreau sa te duc cu zaharelul) si sincer (adica nu inventez si mint), poate fi amuzant sau poate nu (tine de modul fiecarui blogger), scris pe placul tau sau nu, iar tu primesti ceva amuzant sau nu, placut sau nu, cu care sa fii de acord sau nu.  Ideea e ca tu sa participi (adica sa citesti), sa iti placa si sa ai un feed-back (vizibil aici sau numai ptr tine). Si tu blogger-ule cred ca faci la fel cu blogul tau cand vin eu si citesc.

(scriind mi-am adus aminte de vin fiert si de cuburile Angelei)

Ceea ce am scris nu e o justificare catre cineva, fata de ceva, desi poate suna ca asta. Mi-a venit ideea asta citind un comentariu. Si a venit in ideea ca imi place feed-backul vostru, aici si pretutindeni unde-l primesc.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, octombrie 31, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.