Author: No One
•miercuri, octombrie 14, 2009
Ma uitam aseara la un film pe ProCinema in care un tip cam nesimtit de felul sau este omorat de trei foste prietene, ajunge in Rai unde e dat afara de acolo ptr nesimitirea lui de pa Pamant si i se spune ca va reveni daca va face o femeie sa-l placa. Dar ca sa fie mai interesanta provocarea ( si sa se invete minte ) se intoarce pe Pamant in corpul unei femei. Continuarea o banuiti.

Am scris randul de mai sus ptr ca uitandu-ma la film m-am gandit ca ar fi interesant ca o perioada (lunga sau scurta ar fi in functie de noi) in viata noastra sa vedem cum e sa fii celalalt sex (la propriu, ca unii nici sa se puna in locul altcuiva nu pot). Cred ca ne-ar face mai intelegatori, mai deschisi la minte, am avea mai mult bun simt, am aprecia mai mult, si multe, multe altele. Daca ar fi sa o spun subiectiv as zice ca barbatii ar avea nevoie de mai multe ore de "practica" de felul asta :)

Daca nu stiti, eu cred in reincarnare, care nu tine cont de sex, statut, etnie etc. Asa ca in multele vieti pe acest Pamant ati avut ocazia sa fiti multe lucruri si la un nivel spiritual sa invatati multe. Deci exista o sansa astronomic de mare :P ca ceea ce judecati in viata asta sa fi fost voi in alta viata (iar de nu, sigur veti fi ca sa invatati sa nu judecati :) )

ta hand om dig cititorule   

This entry was posted on miercuri, octombrie 14, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.