Author: No One
•sâmbătă, octombrie 24, 2009
Ce este viata asta pe care o duc? Viata sociala praf, mancat anapoda, izolare, anxietate, frica, teama, tristete, dorinta de a avea altceva, ceva ce simt ca imi lipseste.

Azi mi-a batut inima repede. Anxietate, stress, lipsa de calciu...? Am luat un Extraveral. Acum sunt linistit. A disparut anxietatea. Senzatie de deja-vu stand la televizor, aplecat in fata cu mainile/coatele pe genunchi. Ca-n iernile trecute. Ciudat e de cum vine toamna, cad usor, ma strang, imi creste anxietatea, starea asta aiurea, poate de la frig, de la lipsa soarelui (Vit D -> Ca ?), poate atmosfera asta cenusie. Vara ma simt mult mai bine. Devin superstitios poate? Cred ca toamna pana primavara devreme e o perioda mai grea? Ma gandesc daca sa incep din nou tratamentul cu alprazolam. Sa imi tin in frau anxietatea pana la primavara. Oare am devenit meteo dependent ?

Imi pare rau , ma justific eu stramb, ca nu scriu optimist cum fac altii. Nu pot sa zambesc stramb incercand sa ma prefac ca nu e asa. Dar promit ca ma lupt. Nu ma las batut. Am facut-o pana acum, o fac si de acum in colo. Asa sontic, sontic, incet ca un melc, am rabdare, trebuie. Stiu ca numai de mine depinde. E lupta mea, proprie, cu mine.

Acum ma simt bine. Inima imi bate incet, sunt linistit. Dar sunt trist. Ce viata e asta pe care-o duc? Imi doresc ceva mai mult de atat. M-a intrebat cineva mai demult pe net ce imi doresc de la viata? I-am zis fericire. A tras concluzia ca am viata anosta. Poate, dar n-a inteles. N-a inteles ca nu imi doresc sa traiesc in nefericire.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, octombrie 24, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.