Author: No One
•duminică, noiembrie 29, 2009
Azi dimineata inainte sa adorm ma gandeam la cealalta noapte si mi-am adus aminte ca am visat-o pe Dakota Fanning si ce ciudat mi se parea/pare (si acum). Eram un fel de prieteni mai buni, si partea ciudata e ca am senzatia (aveam si in vis) ca era "something in the air" in relatia asta "imaginara". Daca avem cu 9, 10 ani mai putin (la cat are ea acum) mi s-ar fi parut normal (ptr ca e genul de pustoaica care mi-ar fi placut atunci), dar asa e doar ciudat.

Azi, pe de alta parte, am visat ca am facut sex, ca am vanat fantome impreuna cu fantome intr-un scenariu western (imaginati-va un serial "Supernatural" cam western), ca m-am plimbat pe strazi intunecate, noaptea, printr-un oras (ma plimbam pe aceleasi rute si parca incercam sa gasesc scurtaturi), ca Gigi Becali m-a dus undeva intr-un oras, cu o masina sport si bine dotata tehnologic (tin minte ca aveam in vis inima ca un purice cand gonea cu viteza printre masini pe un pod lung, vazand masina din spate-sus ca in jocurile cu masini). Poate au mai fost si altele dar am doar franturi din ele, de care nu sunt sigur.

Sper sa nu fie ciudat articolul, dar m-am trezit cu ideea ca as vrea sa trec chestiile astea pe blog. Ceea ce am si facut.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, noiembrie 29, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.