Author: No One
•joi, noiembrie 26, 2009
Am scris pe Twit (cum ii zic eu):
(1) m-am uitat putin peste niste conversatii vechi (adica '04 '05 '06) de pe mirc/mess si m-au facut sa zambesc si sa imi aduc aminte
(2) doamne ce nebunii spuneam pe atunci (era multa vb despre sex :P) si ce imaginatie mai aveam.
(3) imi aduc aminte cu placere de pers cu care am vb atunci. acum la o citire peste ani imi pare totul (percep, vad, simt) altfel. nostalgie

au fost cateva randuri doar, si pur si simplu dupa catva timp m-a apucat nostalgia gandindu-ma la acele randuri, iar prin acele randuri la persoanele cu care vorbeam atunci. Si as vrea sa scriu un articol despre asta si nu ma simt in stare, si as vrea sa citesc unele conversatii cap-coada si iar nu ma simt in stare, pentru ca simt ca mi-ar mari nostalgia care si asa ma agita. Vreau ca intr-o zi sa le citesc pentru ca nu le-am citit niciodata (sunt si curios cum le-as percepe acum), pentru ca imi amintesc de anii aia, pentru ca au niste emotii in spate. Dar acum desi as vrea, n-as putea pur si simplu.

Cum poate cineva pe care nu l-ai intalnit niciodata si cu care nu mai vorbesti, sa-ti apara brusc in ganduri cand iti amintesti de ceva anume, creand nostalgie, agitandu-te? Cum de iti ramane in minte, desi ai vb doar pe net cu ea?

Cel mai probabil maine imi va trece si gandurile mele se vor duce in alta parte, dar azi ele poposesc aici.

As fi vrut sa scriu mai detaliat, mai direct, dar mai mult de atat nu pot.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, noiembrie 26, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.