Author: No One
•luni, noiembrie 23, 2009
O sa incerc sa scriu asta cat mai scurt posibil si o sa ma straduiesc sa fiu cat mai clar.

Sa zicem ca : dorinta de a face sex cu cineva/atractia sexuala/relatia sexuala (1), dorinta de a fi amici,prieteni/prietenia/relatia de prietenie/amicitie (2) si dorinta de a fi iubiti/indragostirea/relatia de iubire (3) sunt trei elemente separate si bine delimitate una de alta. Daca e asa, atunci ma gandesc eu, nu cumva la mine granita dintre ele este estompata, mai putin palpabila/vizibila? Pentru ca ma trezesc ca la mine in ganduri, in mintea mea, cand imi place de o femeie, cand simt/am o afinitate pentru ea, am cate ceva din fiecare, nu pot fi strict intr-una din cele trei. Ele se amesteca, se suprapun, se calca una pe alta, nu mai stiu care e care cateodata. Totusi, in functie de persoana, ele au proportii diferite, dar nu e niciodata una si numai una. Nu pot face sex si numai sex si sa fiu detasat de restul, nu pot sa fiu prieten/amic sau iubit si sa nu ma gandesc la sex, sa am fantezii.

Si asta poate deveni chinuitor cand vrei sa stii exact unde te afli, cand vrei ca lucrurile sa aiba o claritate iar tu ca persoana sa stii cum sa te raportezi in relatie cu celalalt.

Probabil ca lucrurile mai pot fi dezvoltate, si in general si in legatura cu mine, dar ma opresc aici  Si sper ca am reusit sa exprim cat de cat clar ce gandesc acum, unde-mi sunt gandurile.

Later Edit: am sa dezvolt inca putin. Am scris acest articol pentru ca am fost pus in acesta pozitie de a nu stii cum sa ma raportez la o femeie, pentru ca vroiam sa ii dau un contur clar: o doresc sexual sau imi place ca sunt prieten cu ea sau s-ar putea sa ma indragostesc de ea, sa o iubesc. Dar imi dau seama ca pentru mine nu e chiar asa clar, pentru ca ceea ce simt e o amestecatura a lor. Sunt unii oameni care par ca stiu care e care pentru ei, putem sa o numim daca vreti si "claritate a mintii". La mine nu simt asta, ptr ca simt ca nu pot sa-i pecep asa, dintr-un singur punct. Plus ca imi pun intrebarea: "o plac cand de fapt doar vreau sa fac sex cu ea?" sau "am fantezii cu ea, vreau sa fac sex cu ea dar parca e ceva in plus, e ceva mai mult?" sau "sunt prieten cu ea, ma simt asa bine cu ea, de ce oare imi doresc mai mult ?". Nu pot sa zic ca vreau totul de la o femeie, doar ca procesul de a intelege ce vreau pare alambicat pentru mine. Si ma gandesc, oare sunt granite clare sau nu ? Simt ca e normal sa imi pun intrebari, sa vad mai multe aspecte, dar nu cumva risc sa devin confuz?  Acum ma gandesc ca aceste granite sunt greu de delimitat pentru ca implica oameni (eu cel ce gandesc si percep, poate subiectiv, si persoana cealalta pe care nu pot sa o percep unidimensional) si poate asa e in viata, fara granite clare, nu e doar o chestie a mea. Se pare ca putinul asta de care am zis la inceput s-a transformat in ceva mai mult text :P. Dar asa sunt eu, simt nevoia sa exprim cat mai multe (pe un subiect, in cele mai multe cazuri), sa gandesc (bine sau rau pentru mine, nu stiu prea bine) mult
.   



ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, noiembrie 23, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.