Author: No One
•marți, noiembrie 10, 2009
Au trecut 4 luni (si cateva zile) de cand scriu aici.. Ma gandesc sa scriu ceva mai constant (asta daca trec peste o oarecare comoditate), cu mai multe articole despre filme, muzica si carti, dar si din categoria "pe foi albe". La "insemnari" ramane ca frecventa ca acum, adica cand simt nevoia sa scriu ceva, si are relevanta pentru momentul (zilele) cand scriu (ptr ca idei imi vin dar daca nu le scriu atunci imi pierd avantul acela de a le scrie). Vreau sa imi fac un obicei din a scrie aici, ca o modalitate de a-mi imbunatatii modul meu de a ma exprima, pe de-o parte si ca o activitate care-mi sa-mi ocupe timpul pe de alta parte. Motivele ptr care scriu acest blog sunt mai multe, de la personale pana la a scrie pur si simplu, de a ma exprima si posibil de a evolua. Intr-o zi o sa scriu mai multe despre asta, aici nu isi are rostul.

Inca un lucru. De ce scriu statisticile astea? Pai, in primul rand imi plac. Imi place sa ma uit pe pagina de Google Analytics si sa vad toate graficele alea si diversele statistici. Iesind direct din asta e sentimentul pe care mi-l dau, ca sunt totusi citit. Totusi incerc sa ma uit cat mai rar pe statistici ptr ca te pot influenta (de ex pe grafic vezi clar ca atunci cand postezi ai mai multe vizite si chiar ca difera nr lor de la o postare la alta). Nu vreau sa fiu influentat si sa scriu ca sa fac pe plac, ptr mine nu asta e scopul blogului. Ideea in mare e ca la un anumit nivel blogul sa ma reprezinte. El sa fie eu, cu bune si rele. In plus imi plac cautarile de pe search cel mai mult, asa ca imi place sa le scriu pe aceastea (de aici a si venit ideea de a scrie ac posturi). Oricum nu doresc sa renunt la scrierea acestor statistici si ptr ca fiecare post marcheaza inca o luna de cand scriu si ca totusi am scris pana acum, nu am inceput ceva si am lasat-o balta.

Si inainte sa incep sa le scriu, fac precizarea ca ele au fost influentate de postul "Look what you've done to me" (in care am postat o melodie), mai ales de versuri (vedeti la cautari) si la vizite mai multe din strainatate.

Iata statisticile pe perioada 05 octombrie - 04 noiembrie:

- am fost vizitat de 350 de ori avand 157 vizitatori, cu 471 vizionari de pagina (1.35 pagini per vizita)
- timpul mediu pe site a fost de 1 min si 20 de secunde
- cele mai multe vizite in Romania le-am avut din Bucuresti (159), apoi Iasi (47), Craiova (24), Bacau (20), Galati (12)...
- orase din afara tarii: Londra (4), Sheffield (3), New York (2), Ankara (2), Valley Vilage, Alameda, Los Angeles (din statul California), Binghamton (st. New York), Chicago, Honolulu, Pella (st. Iowa), Lincoln (st. Rhode Island), Ansonia (st. Connecticut), Minneapolis (st. Minnesotta), Conventry, Bristol, Belfast (Marea Britanie), Freiburg, Wurzburg, Frankfurt am Main (huhhh?), Murnau (Germania), Rubiera, Padova (Italia), Budapesta, London (din Canada, puteti sa cautati) si Chisinau
- primele 5 pagini vizitate: Main Page (276), Look what you've done to me (25), What life is this? (10), Revolutionary Road (8) si Sometimes it takes time (7)
- din 350 de vizitari: 217 au fost de la vizitatori care s-au intors iar 133 de la vizitatori noi (incluzand si prima vizita a celor care s-au intors)
- 69 vizitari directe (adica s-a scris adresa in browser sau de la bookmark)
- am avut 42 cautari (62 vizite) pe google, ce au adus aici (din care 18 cautari, 20 vizite, ptr melodia "Look what you've done to me", in mare cu versurile ei sau cu unele cuv din acel post; ac cautari nu le mai trec):
  • john constantine (17 vizite) si "john constantine"
  • efect 30 (2 vizite) si "efect 30
  • fall in love with someone reclama orange; fall in love with someone - reclama orange; fall in love with someone reclama la orange; melodia din reclama orange falling in love with someone (cate variatii :P)
  • hai sa decupam (2 vizite)
  • "serios, ce este un barbat?" (e ciudata asta ptr ca e titlul unui post de pe un alt blog, unde am comentat)
  • 4 u my lover (asta-mi place :P)
  • de ce ma gandesc la ea
  • despre preludiu proza erotica (asta suna a ironie :)) )
  • epoca victoriana
  • in the middle of nowhere
  • inchiuveta.blogspot.com (ahem, cam evident, nu ?)
  • joan of arcadia subs
  • love will be gone forever
  • mascul betta
  • melodia din reclama orange "all the girls" (asta din nou cred ca are legatura cu un comentariu de-al meu facut pe alt blog, dar nu inteleg de ce e la search la mine)
  • oare ma place?e mai mare cu 1 an
  • stres stomac pr arsenie boca (nu cred ca am mentionat de Arsenie Boca, desi am o carte de-a lui)
  • when i was young i never saw the truth (vers dintr-un post cu alta melodie de la mine)
PS: Datele sunt luate de pe Google Analytics

ta hand om dig cititorule

|
This entry was posted on marți, noiembrie 10, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.