Author: No One
•joi, noiembrie 26, 2009
Cum citeam blogurile pe care le citesc, tot dau de dadace interioare, barbati sau femei ca cealalta parte din noi, copiii din noi... Nu stiu daca am de astea sau nu, dar stiu sigur ca am un frate geaman interior care ma face sa-mi smulg parul din cap. El e fricos, trancaneste mult (in capul meu), suparacios, indecis, agasant, plin de dileme, comod, despresiv, melancolic, naiv, aiurit, visator, scenarist etc etc etc. Cateodata ii vine sa-l bat cu papucul in cap, cateodata sa-l las in pace pe ideea "lasa ca e si el acolo un suflet". Nu ma inteleg niciodata cu el, cand il apuca nebunia, cand il apuca melancolia. Ii zic: "lasa-o mai moale, ca ma cocosezi" dar de cele mai multe ori o tine tot pe a lui. Si se plangeee, vai de capul meu. Incercam compromisuri, compromisuri, dar fac spume ca nu-mi iese cu el. Ii explic: "mah nu se mai poate asa", mi-o da inapoi "n-am ce-i face, asa sunt eu", ii strig "fa un efort, baga-mi-as!", se oftica si se face ca ploua. Frate ca asta sa tot ai.

Ma uit in oglinda si il vad pe el. Si el se uita la mine. Si ma intreb oare nu e de fapt invers? Eu sa fiu el si el sa fie eu? Si apoi zambesc, si vad ca zambeste si el. Mda... de fapt tin la el, ptr ca eu sunt el si el este eu. Si ca undeva la mijloc suntem noi, cei care vrem sa ajungem la un compromis, pentru un bine comun. Si mai stiu ca ne vom mai certa, ne vom mai supara, nu ne vom intelege tot timpul, dar nu e nimic, ptr ca suntem inseparabili.

Precizez ceva: (1) sunt intr-o stare cam glumeata acum, desi recunosc ca poate parea cam ciudata si (2) imi place sa fiu ironic cu mine, sa ma tin cu picioarele pe pamant, sa ma mai detasez si sa ma relaxez si eu in legatura cu mine. Asa ca daca ma vedeti facand misto de mine, fiti buni cu mine si nu ma certati.


 

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, noiembrie 26, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.