Author: No One
•luni, noiembrie 02, 2009
V-am spus intr-un post ca visez colegi vechi si noi, cunoscuti (reali) si necunoscuti, ca si cum as fi la liceu sau facultatea. De atunci am mai visat de vreo 3 ori, ultima oara azi noapte. Imi amintesc ca eram multi intr-un fel de piata (cum e centrul unui oras; eu stateam intins pe jos, lungit) sau ca eram intr-un fel de clasa unde ne uitam la televizoare (ce dadeau parodii dupa seriale iar eu bufneam in ras). Mai amuzant ca undeva in vis multi colegi au mancat ceva si erau bagati prin toate toaletele in care vroiam sa intru si eu :P

Dar mai serios ma intreb de ce tema asta (colegi de clasa) se repeta? Vreo 2 ani am stat in orasul meu nefiind legat de liceu sau facultate, iar acum anul asta fac Drept la FR, dar nu e asta, ptr ca visurile de felul asta erau de mai inainte. Oricum visurile imi dau senzatia de comunitate in care sa fiu si poate sunt momente pe care nu le-am avut prin liceu sau facultate

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, noiembrie 02, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.