Author: No One
•duminică, noiembrie 22, 2009
Un lucru care-l apreciez la oameni in general si la femei in particular e rabdarea. E un semn de maturitate pentru mine. Si mie imi plac femeile mature, nu pustoaicele fandosite, isterice, carora le sare tandara usor si iti sar la beregata. Imi plac femeile puternice, dar nu cele care inteleg  prin asta sa stearga cu tine pe jos. Poate sunt mai pasiv de felul meu, dar nu accept sa fiu folosit pe post de om pe care te poti descarca si pe care sa-l iei usor, de prost. Am vazut tipi (oameni) de genul asta si nu mi-a placut ce am vazut.

Si de asta apreciez rabdarea. Pentru ca o persoana care are rabdare, e o persoana cu care te poti intelege. Nu neg ca poate pot fi enervant (desi va zic sincer ca nu vreau). Si pentru ca as putea fi asa, imi sunt dragi persoanele care sunt rabdatoare cu mine.

Pentru ca rabdarea inseamna calm, nu inseamna cearta, nervi, tristete si suparare. Pentru ca rabdarea inseamna intelegere. Si pentru ca ma rog si ma straduiesc ca si eu sa am rabdare.




ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, noiembrie 22, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.