Author: No One
•luni, noiembrie 09, 2009
Stateam mai devreme pe canapea (parca suna de parca stateam la psiholog :P) si mintea imi zbura iute asa printre fantezii. De ce vreau va zic asta? Ptr ca are legatura cu felul cum ma simt zilele astea.

Stateam si ma imaginam facand sex cu o ea (e o ea generala nu era cineva in particular, sau poate e, nici nu mai stiu). Noi doi pe un pat, inclestati in pozitia misionarului  Faceam sex cu frenezie, eu obosit, penetrand-o rapid si in forta. Stransi unul de altul, ea are orgasm, eu nu. In momentul acela ea se strange puternic de mine, luandu-ma pe dupa umeri si apasandu-si mainile puternic cu unghiiile in pielea spatele meu, cu coapsele tinandu-mi strans soldurile (sau poate talia, nu mai stiu) si cu picioarele incolacite in jurul picioarelor mele. Nu vreau sa ma opresc. Vreau sa termin si eu, sa simt extazul. Continui, incet cu penetrari rare dar puternice, strans lipit de corpul ei. Ea imi simte dorinta si se joaca cu limba ce lobul meu drept. Ma incita soptindu-mi cuvinte-fantezii in ureche. Sunt obosit, dar nu ma pot dezlipi. Imi ingrop fata in umarul ei, ma simt mai greoi pe corpul ei. Termin sfarsit, strans lipt de ea cu capul in parul ei, simtindu-i pielea calda. Nu mai pot sa ma ridic. Sunt incordat si in linistea de dupa ma relaxez incercand sa-mi revin in fire. Si asa s-a terminat, deasupra ei. Ehh, e doar o fantezie :P

Dar vreau sa ajung undeva cu fantezia asta. Adica in ce imprejurare vine. De ceva saptamani eram excitat free (:P), nu aveam nici o treaba, si sambata-duminica pur si simplu mi s-a rupt firul. Un gand, niste franturi de fantezii, cineva cu care am vb (aici nu sunt prea sigur dar simt ca e si de aici) si culminand cu tweet-ul meu "... mi-as fi dorit sa fi impartit plimbarea de azi cu o EA langa mine" pur si simplu m-a aruncat, cum patesc cateodata, intr-o tensiune sexuala. Si se manifesta prin fantezii intense asa cum le simt, mai ales in legatura cu atingeri: fie ca sunt degete trecute usor peste buzele mele, ca sunt mangaiat pe obraz, sarutat usor pe buze, ca se joaca cineva cu parul meu sau sunt sarutat pe gat (ea fiind in spatele meu cuprinzandu-ma cu bratele) etc etc etc. Tensiunea asta se simte prin dorinta mea de a fi atins. De a simti pe cineva aproape de mine.

Si acum sunt excitat. Sub sentimentul asta scriu. Si de asta scriu acum, ca sa arat partea asta, pana nu se stinge. Ptr ca se va stinge peste cateva zile, simtind nevoia sa-mi revin in simtiri. Tensiunea asta este DORINTA.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, noiembrie 09, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.