Author: No One
•duminică, decembrie 20, 2009
Ce-mi amintesc din visul de azi dimineata e faptul ca alergam in jos pe scari (intr-un bloc, posibil in blocul in care am stat) si la un moment imi pierd incaltarile, dar continui sa aleg, pe cimentul rece, parca in varful picioarelor (asa era senzatia mea). Cand ajung la parter ma opresc si am un moment de ezitare gandindu-ma cum sa ies din bloc in picioarele goale. Ma duc pe scari incet dupa incaltari, si gasesc la un etaj niste papuci gri din plastic (in capul meu credeam ca am in picioare niste adidasi sau asa ceva). Ezit sa ii iau pentru ca la etajul acela vad multi oameni stand grupati pe acolo (colegi? sau poate nu).

Mi-a placut sa alerg in picioarele goale pe scari. Mi-a placut senzatia aceea.


Sursa foto

PS: ar tb sa imi notez de fiecare data visele undeva, dupa ce ma trezesc, cum fac si altii. Dar, deh, sunt cam inconstant cand tb sa ma tin de ceva.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, decembrie 20, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.