Author: No One
•joi, decembrie 24, 2009
Va urez un Craciun fericit, sa va bucurati de cei de langa voi, sa-i tineti in brate si sa-i iubiti. Va urez ca maine, si nu numai, sa va bucurati de viata si de cadourile primite de la Mosul. Va doresc sa alungati gandurile multe si pesimiste (daca aveti) si sa incercati sa zambiti. Sa fiti fericiti, nebunilor :)

Off topic: Eu am un caine (Rusinica) si un motan (Pisu sau daca vrem sa o dam pe frantuzisme Pisou). Cateodata cainele se ia de motan si-l fugareste de colo-colo. Dar cand sunt impreuna intr-o camera si sunt obositi, adorm impreuna, unul peste altul. Sunt asa draguti sa-i vad asa. Si azi erau impreuna pe un scaun, cuibariti acolo. Se parea ca dorm. Dar i-am sculat tot plimbandu-ma pe acolo si uitandu-ma la ei. Si in timp ce ma chinuiam sa le fac o poza, pisoiul a inceput sa-l linga pe cap pe Rusinica. Avea o fata cainele :)) Cateodata se lua de pisoi, cateodata il lasa in pace. Era ca un copil caruia ii era rusine si nu stia ce sa faca. Nu l-am vazut pana acum pe motan sa-l linga pe Rusinica, probabil si cainele era uimit de asta. Pana la urma s-au foit pe scaunul ala, pana Rusinica l-a dat jos (in general pisoiul sta si doarme pe scaun, pe cand cainele sta si doarme pe vreun covoras din casa). Mi-au placut cum i-am vazut azi pe scaun, cum erau asa, impreuna, si am incercat sa fac cateva poze. O sa pun aici 2 poze care-mi plac.



 


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, decembrie 24, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.