Author: No One
•marți, decembrie 29, 2009
Nu stiu exact cum gandesc toti tipii din lume, dar eu cred ca in mintea unui barbat heterosexual corpul unui barbat e ceva "urat", neslefuit, ca un bolovan, fara gratie si fara forme pe cand corpul unei femei este exact opusul, gratios, plin de forme si curbe, firav. Intr-un cuvant: frumos. Probabil de aici femeile sunt numite sexul frumos. Probabil tot de aici se trage si dezgustul din punct de vedere sexual a barbatului heterosexual fata de gay (dar nu si fata de lesbiene), repugnandu-i actul sexual intre 2 barbati dar curgandu-i balele dupa 2 femei care se ating. Si tot de aici se trage si faptul ca vedem peste tot (reviste, tv) multe femei dezbracate si foarte putini barbati dezbracati. As avansa cu ideea zicand ca pentru o femeie ii e mai usor (fizic, psihic) sa fie (sau sa devina) bisexuala (in contextul actual) decat unui barbat.

Precizez ca pentru mine a fi bisexual inseamna sa fi atras fizic, sexual de ambele sexe, chiar daca nu ai avut o relatie sexuala cu o persoana de acelasi sex cu tine.

Stiti, se zice ca in fiecare exista un sambure de bisexualitate. Nu stiu ce sa zic despre asta, eu gandind despre corpul unui barbat asa cum am scris mai sus (desi, imi dau seama ca un tip arata bine si ce anume il face atragator din pct de vedere fizic fata de o femeie). A nu se intelege ca detest sau imi repugna corpul unui barbat, doar ca nu gasesc ceva atractiv, "frumos" la el.

Si desi nu pot sa zic ca fantezia de a fi cu 2 femei ma da pe spate si nu ma lasa sa dorm noaptea, totusi gasesc foarte excitant si senzual un sarut intre 2 femei (ma rog, in general, imi place din punct de vedere vizual, ca imagine, un sarut intre un el si o ea).

Dar voi cum gasiti corpul masculin si cel feminin? Aveti si o alta parerea fata de a mea?

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, decembrie 29, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.