Author: No One
•miercuri, decembrie 02, 2009
din ciclul "motive de a nu te duce la vot" avem:
  • vine sf lumii in 2012 de ce ne mai chinuim cu alegerile?
  • avem 2 candidati asa buni ca nu stiu pe cine sa aleg (nu suport sa fiu confuz)
  • va dati seama cati copaci taiati au intrat in buletinele alea?
  • am gripa porcina (mai tb sa zic ceva?)
  • tb sa curat mizeriile pe care le-au aruncat candidatii in saptamanile astea (de afise vorbeam, ce ati crezut?)
  • votul meu e secret, de ce sa-l stiu?
  • am un drept, dreptul de a nu ma duce (daca o fac obligatie atunci, poate, sunt dispus sa ma duc; dupa ce ma roaga frumos, bineinteles)
  • ptr ca nu vreau sa se zica ca am avut simpatii politice cand voi candida la presedentie (strang de pe acum mizerii despre ei ca sa am ce arata la tv mai incolo in campanie)
  • nu vreau sa mi se strice surpriza de a vedea cine iese (imi plac telenovelele cu final neasteptat)
  • nu vreau sa ocup locul cuiva la coada in gara (nu-i asa? putin respect pentru cei care au obosit in microbuz)
  • nu stiu strada pe care stau (daca stau sa ma gandesc mi-am uitat si numele)
  • nu au mai avut loc pentru mine in microbuz (iar in portbagaj eu nu intru)
  • votul meu chiar conteaza, nu vreau ca votul meu sa decida castigatorul (si sa supar cativa moguli, baroni locali si politicieni cu ocazia asta)
  • m-a sechestrat mos Niculae in baie (daca nu convinge, zic ca m-a atins si incep sa plang pentru efect si atmosfera; pot plange la comanda si la diferite presiuni)
  • plec in Congo sa vad daca astia si-au facut treaba si au pus o sectie si pe acolo (daca sunt rapit rog a nu se trimite negociatori de la Ministerul de Externe roman, chiar vreau sa scap cu viata de acolo)
  • sunt claustrofob (nu, tipetele alea din cabina nu sunt de extaz)
  • imi pare rau, nu am simtul umorului
  • nu e Iliescu pe buletin (nu am prins si eu o data sa-l votez)
  • nu ma lasa Gigi Becali sa intru in cabina (Gigi am inteles ca nu pe stadion dar nici in cabina?; tb abonament?)
  • a te duce la vot nu te face vedeta (si nici nu apari la Capatos, la OTV si la ziare; poate numai daca te duci gol)
  • astept turul 3 (ba nu, exista; asa cum exista si Mos Craciun; da, Mosul chiar exista, e in Laponia, doar ce i-am trimis scrisoare)

Vorbind mai serios, de ce m-as duce daca nici unul nu imi trezeste un interes si pentru ca am senzatia ca orice as vota, parca tot aia e? (am votat in turul intai, alt candidat decat cei doi)

Later Edit:  nu simt ca avem un candidat care intradevar sa  ne sustina interesul si numai al nostru (fara cocosi si brize de vant), iar televiziunile nici ca nu-si fac treaba de a ne informa, mai mult ne bruiaza cu toate mizeriile pe care le pot arunca (rating frate). E vina noastra ca mancam atat de mult rahat, pentru ca acceptam asta si ca ne vaicarim pe urma ca, vai!, nu traim bine. Doar nu ne-o pica in gura de la ei. Unii suntem si usor de convins cu fasole si carnati (stiu ca sunt rautacios si admit ca in saracie nu te mai gandesti tu la idealuri politice, dar astea sunt standarde scazute, adica ne-am vinde pe orice). Poporul roman nu cred ca e un popor care sa treaca la actiune (probabil din cauza a 40 ani de comunism), nu e un popor luptator. Vina politicienilor printre altele e ca pluseaza pe aceasta lipsa de actiune a romanilor (eu nu sustin radicalismul lui Vadim sau a lui Becali). Intrebarea mea e asta: tu daca ai fi in sistemul asta politic, ai fi corect 100%? Eu unul cred ca putini oameni pot face asta, iar acestia daca pica in groapa politica ori sunt marginalizati ori sunt absorbiti. Eu cred ca multi din cei care tipa acum ca sunt furati, ar fura si ei daca ar avea cum. Cand vom invata sa nu mai furam si sa nu ne mai curga ochii dupa bani atunci vom avea si politicieni cinstiti. Ca sa ai ceva tb sa contruiesti, nu sa iti pice de la Basescu sau de la Geoana. As vorbi mult despre asta, dar ma opresc aici pentru moment.  

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, decembrie 02, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.