Author: No One
•miercuri, decembrie 30, 2009
Cele mai frumoase revelioane le-am petrecut la bunici, in orasul unde m-am nascut, cand eram copil. Inca mai tin minte cu placere cum stateam noaptea si ma uitam la revelioanele alea (din prima jumatate a anilor '90, fara manele si alte isterii) de pe TVR, pline de scenete cu glume (imi placeau mai ales Nae Lazarescu si Vasile Muraru), cum mancam tort la miezul noptii, cum asteptam sa se scurga secundele pana in Noul An. Intotdeauna incercam sa stau pana dimineata, uneori adormeam (si imi era ciuda a doua zi ca n-am rezistat), dar de cele mai multe ori ramaneam ultimul care se culca (totusi nu prea rezistam mai mult de ora 5-6 dimineata), cam cum o fac si acum :)). Au fost vremuri frumoase cu varul meu si bunicii mei dinspre mama (caci de ei mi-au placut mai mult fata de rudele dinspre tata), cu sora mamei, adica matusa mea. Intotdeauna cand plecam de acolo, acasa, la Constanta (nu mai stau acolo acum) eram foarte trist, iar cand ma reintorceam acolo vara sau iarna eram in culmea fericirii. Cam de la 10 ani incolo am rarit ocaziile in care ne intalneam si chiar si asa, nu mai era la fel. Desi tin mult la varul meu (e cu o luna si ceva mai mic decat mine) ne vedem f rar, pentru ca am luat-o pe cai diferite si desi in copilarie eram cam la fel, mai tarziu vietile nostre au devenit diferite. Stiti, in copilarie ai acea senzatie de bine cum numai atunci o ai, cand nu te gandesti la viitor, nu ai griji si pur si simplu te bucuri fara sa (te) gandesti prea mult. Sincer as vrea sa mai am un revelion ca acelea, intim, in familie, cu persoanele la care tin asa mult.

Va doresc un An Nou Fericit, mai bun ca acesta, in care sa iubiti si sa fiti iubiti, sa scoateti tot cei mai bun din voi si sa dati la o parte toate relele care au fost si care poate vor veni (eu sper sa nu) si sa nu va mai ganditi la ele. Sa fiti dulci si fericiti, sa nu uitati de sanatatea voastra si sa tindeti intotdeuna inspre mai bine si inspre noi si minunate zari. La Multi Ani !

Tin sa va multumesc, pentru ca mi-ati citit blogul anul asta si pentru frumoasele comentarii pe care mi le-ati lasat aici.

Ce imi doresc pentru Noul An?... Nimic. Si nu spun asta din nihilism sau ca vreau eu sa fiu, asa, cu mot. Ci doar vreau ca anul urmator sa il iau pas cu pas, asa cum vine, sa merg pe ideea lui "vom vedea". 2009 a fost un an ceva mai bun ca cel trecut, in care am simtit ca lucrurile s-au stabilizat putin, si tot ce pot sa sper de la anul 2010, e ca acesta sa fie macar putin mai bun decat 2009.


Celine Dion - A new day has come


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, decembrie 30, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.