Author: No One
•miercuri, decembrie 23, 2009
Exista un mic conflict in mine intre dorinta de a avea o viata sexuala variata, cu multe experiente si dorinta de a avea o viata sentimentala, de cuplu, stabila. Daca prima parte apartine partii mele masculine, cea de-a doua s-ar putea sa tina de partea mea feminina (daca gandim ca un om are in el ambele parti).

Imi dau seama la mine ca nu am acel cinism, acea detasare, specifica, pe care o ai intr-o relatie sexuala fara atasamente, intr-o aventura scurta de o noapte. Nu am sange rece pentru asta, nu sunt un vanator. Nu am acea viziune/detasare pur fizica, fara complicatii. Sa vii si sa iesi, fara sa iti pese ce lasi in urma, fara sa te mai gandesti la ce a fost. Peste partea sexuala, fizica, simt nevoia sa-mi placa si altceva la o femeie, poate chiar si niste nimicuri. Nu zic ca n-as putea avea o aventura, dar stiu ca dupa, nu m-as simti in apele mele, stiu ca s-ar putea sa nu ma pot detasa. As incepe sa ma gandesc si in cazuri ca astea sa gandesti e cel mai prost lucru pe care poti sa-l faci.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, decembrie 23, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.