Author: No One
•marți, ianuarie 12, 2010
Asta-vara vorbind cu cineva mi s-a expus urmatoarea idee despre capricorni (persoana respectiva zicea ca o stie din experienta). Anume ca acestia ori domina, se impun, ori sunt dominati. Nu mi s-a parut ca a lasat loc de mijloc intre cele doua. Acum eu nu stiu daca e adevarata sau nu, dar atunci m-a pus pe ganduri, pentru ca pe de o parte ma gandesc si eu la acesta chestie, si ptr ca pe de alta parte nu vreau sa fac parte din nici una din cele 2 categori. Iar printre altele, felul cum a zis-o (poate involuntar) mi-a sunat cam asa: "Auzi, vad ca esti mai sensibil de felul tau. Nu fi fraier" :)

Acum mai multi ani nu credeam in zodii, dar in ultimii ani am vazut ca anumite trasaturi sunt caracteristice ptr anumite zodii. Asa ca acum sunt mai receptiv si mai atent la ideea asta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, ianuarie 12, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.