Author: No One
•joi, ianuarie 14, 2010
din ciclul "eu si zodia mea, cautandu-ma printre cuvinte" scriu:

Cum eram interesat de compatibilitatile capricornilor, mi-am aruncat o privire in fuga pe net si am ajuns la concluzia asta (in mare)

compatibilitati clare
  • capricorn - capricorn
  • capricorn - scorpion
  • capricorn - taur
  • capricorn - fecioara
  • capricorn - pesti
incompatibilitati clare
  • capricorn - sagetator
  • capricorn - leu
  • capricorn - gemeni
sub semnul intrebarii (adica legaturi dificile, pline de compromisuri, nu imposibile dar greu de realizat, care ar putea sa mearga sau nu)
  • capricorn - varsator (merge uneori, tinde mai mult spre prietenie)
  • capricorn - rac (merge greu la inceput dar cu niste compromisuri ar putea functiona, e cu "ori, ori)
  • capricorn - balanta (atractie sexuala, mai greu o relatie serioasa)
  • capricorn - berbec (se inteleg bine pe plan profesional si erotic, mai putin spre deloc pe cel sentimental)

PS: citeam ca capricornul este afaceristul zodiacului, absorbit de munca si preocupat de ascensiunea profesionala. Prin urmare ar putea parea rece cu ceilalti. Daca e asa eu sunt oaia neagra a zodiei :)) desi stiu ca am calitati ce pot fi folosite la nivel profesional, fiind calculat, meticulos si ptr ca imi doresc (si incerc) ca ceea ce fac sa iasa bine.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, ianuarie 14, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.