Author: No One
•miercuri, ianuarie 13, 2010
M-am trezit azi-noapte la 2:30. Am incercat sa ma culc la loc, dar fara succes. M-au luat gandurile. Ma gandeam la capricorni si la zilele de nastere din ianuarie, si mi-am adus aminte de o colega din facultate care era capricorn (nascuta, cred, pe 2). Era draguta, imi placea chipul ei (ce se asemana cu cel al actritei care o joaca pe Kate in Lost). Imi placea de ea, dar nu am cunoscut-o prea mult ptr ca am plecat din Cluj. E ultima fata cu care pot zice ca am flirtat (fata in fata) cat de cat. Acum 2 ani si cateva luni.

In toamna lui 2007 am incercat sa revin la Cluj, sa imi reiau de la zero facultatea. La inceput a fost bine (ma rog, a doua saptamana acolo am avut dureri de rinichi, de am ajuns la urgenta ca nu mai puteam sta in picioare de durere; nisip si/sau spasme la rinichi, cred ca era). Dar cu timpul anxietatea si stare mea proasta au inceput sa ma prinda din urma si sa-mi ia din energie (si bineinteles, din avant). Am slabit 5 kg atunci (din care am recuperat numai 2 pana acum). Gandindu-ma acum, lunile noiembrie-decembrie au fost stresante si grele. Ajunsesem sa stau mai multe zile singur, izolat in casa, sa mananc putin, sa fiu si sa ma simt ca pe ace tot timpul. Pe scurt, pana la urma mi-am dat seama ca nu mai pot face fata si am plecat de acolo la sfarsitul anului (renuntand definitiv si la facultate).

Mi-e ciuda.... mi-e ciuda ca inainte de 2007 ma simteam bine, nu avem nici pe dracu, nu-mi pasa si nu ma gandeam asa cum o fac acum. Ca puteam sta singur fara probleme, ca nu aveam problemele de acum (fizice si mai ales psihice). Acum doar ma intreb daca o sa mai ajung macar la stadiu de atunci si simt ca incerc sa traiesc de pe o zi pe alta, ca nu ma pot gandi prea mult in viitor.

Simt un mare gol in mine zilele astea. Care acum e alimentat din afara si de la suprafata de stresul venirii sesiunii. Bine, chestiile care-l creaza sunt cele situate mai adanc, cu vechime. Acest stres e doar un catalizator.

Trebuie sa imi fac o ordine in viata, care sa ma ajute sa merg mai departe. Pentru ca acum simt ca ma invart in loc, ca nu gasesc o iesire din asta.

Nu am avut liniste toata noaptea de cand m-am sculat si bineinteles acum la 8:30 sunt inca treaz. O sa incerc sa ma culc dupa ce termin cu articolul asta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, ianuarie 13, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.