Author: No One
•vineri, ianuarie 08, 2010
Am cam lipsit zilele astea de pe aici (si de la calculator) si nu prea m-am ocupat de moderare (dar fiti fara griji, cand intru, chiar daca cu intarziere, ma ocup de comentarii). Incerc sa imi revin in perioada asta, asa ca o iau mai usor. Am multe articole in minte precum cel anterior (si le voi scrie, in timp) dar acum voi scrie despre altceva, ceva mai relaxant (ptr mine cel putin :P)

Ma uitam la emisiunea "So you think you can dance?" de pe AXN (cea cu dansul, evident). Imi place emisiunea. Si cand ma uitam la persoanele de acolo, 2 tipuri de constitutii mi-au atras atentia (si la care m-am mai gandit si-n alte dati).

Prezentatoarea emisiunii, Cat Deeley, e o tipa foarte inalta (later edit: de fapt "pare" inalta, m-am uitat pe net si are doar 1.75 :)), probabil ca poarta tocuri f inalte iar dansatorii sunt mici de inaltime; daca te uiti la emisiune ai senzatia ca are 1.85 - 1.90, e ca un turn peste dansatori, chiar si barbati; tare mult mai distorsioneaza tv-ul realitatea :)) ). Si ma gandeam de ce e atragatoare o persoana inalta pentru o persoana mai mica de inaltime (nu neaparat cu mult, dar vizibil). Cred ca unul din motive e senzatia de dominare care ti-o creaza statura, inaltimea acelei persoane. Simti ca esti dominat fizic. Mai ales in cazul in care ea e inalta. Si cred ca unor barbati le place asta :P Desi nu imi plac in mod special femeile inalte, totusi cred ca daca mi-ar placea o femeie inalta, unul din motive ar fi cel de mai sus.

Eu am 1.76 (cred ca e inaltime medie sau putin sub, la barbati). Deci cred ca o femeie peste 1.80 as considera-o deja inalta (in comparatie cu mine). Sunt de parere ca majoritatea femeilor le plac barbati inalti, peste 1.80 (sa nu-mi ziceti ca nu, ca nu va cred hihi :P). Ce naiba, pana si maica-mia si-ar fi dorit sa am peste 1.80, dar nu am de unde, daca imi iei la masurat rudele apropiate. Sincer nu ma deranjeaza inaltimea mea, pentru ca nu sunt multe femei (din numarul total) peste limita asta de inaltime, iar barbatii mai inalti decat mine, cand ii vad, nu ma fac sa imi doresc sa fiu si eu mai inalt. Nu cred ca as zice "nu" unei femei mai inalte :P Cred totusi ca diferenta de inaltime nu ar tb sa fie mai mult de 10 cm intre cei doi (in ambele cazuri). Banuiesc ca imi place sa vad parteneri apropiati ca inaltime.

O alta constitutie, care tb sa recunosc ca imi atrage atentia (si care am vazut-o la o concurenta din emisiune), e cea tip Britney Spears (o iau doar ca exemplu, sa nu credeti altceva :P). Adica mica de inaltime (1.60 - 1.70), solida (nu plinuta sau grasuta), cu picioare ceva mai groase si mai musculoase (nu vb aici de culturiste :P), cu un fund mai rotund si mai bombat (totusi nu la fel de mare ca cel a lui J-Lo, care nu-l sufar), cu un abdomen sportiv, bine facut (totusi nu precum cel a lui Janet Jackson). Ideea generala e ca nu arata firav, ci mai mult sportiv (gen dansatoare). Nu stiu exact de ce imi place, ma mira si pe mine cateodata, dar imi atrage atentia, probabil pentru ca nu imi plac femeile (f) slabe (adica in genul modelelor anorexice, cu oasele iesind pe afara) si vreau sa vad ceva mai multa carne, sau pentru ca imi plac trupurile sportive, bine facute.

O sa mai vorbesc despre astfel de trasaturi ce le gasesc placute sau interesante la femei, fie ca sunt fizice, fie ca apartin personalitatii. Dar asta... pe data viitoare (cum zice in TeleEnciclopedia).

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, ianuarie 08, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.