Author: No One
•marți, ianuarie 12, 2010
Aici ma refer la persoane dragi mie, la care tin si sunt apropiate de mine. Nu sunt afectat in aceasi masura de orice om pe care il stiu.

Stiu ca nu sunt genul care sa bata cu pumnul in masa, dar nu-mi place sa "mi se puna pumnul in gura", asa cum nu-mi place nici santajul, nici "perierea". Nu-mi place ca cineva sa se refuleze (sa rabufneasca) luandu-ma pe mine ca tinta, sa-si descarce nervii (fondat sau nu) pe mine. Nu sunt dispus sa suport prostii de astea chiar daca inteleg ca un om are nevoie sa se descarce (fie din cauza mea, fie din alta cauza). Pentru ca, cu cat consideri persoana mai apropiata cu atat e mai nasol cand primesti "sapuneala" asta. Oricati de multi nervi ai avea, poti oricand sa te linistesti putin si sa porti o discutie decenta ori sa dai un semn ca nu esti in apele tale (si sa lasi pe alta data). Eu asta cred si asta incerc sa fac in viata mea. Nu e usor dar e preferabil decat sa ma cert ca un descreierat.

De cateva saptamani, asta patesc de la cineva apropiat. Cum se linistesc apele, cum apar din nou tensiunile. Stiu ca e stresata, dar am si eu o limita si nu e singura persoana care resimte stress. Nu stiu, parca n-are liniste. Azi ma supara (si se supara), peste cateva zile cand vede ca nu mai reactionez incearca sa se poarte frumos cu mine si cum cedez, cum apare din nou ceva care sa tulbure atmosfera si iar de la capat aceasi tampenie. Nu-mi place si nu-mi sta in fire sa fiu rau cu o persoana la care tin. Asa ca incerc sa ma abtin, sa nu jignesc, sa nu spun lucruri de care sa-mi para rau. Dar totul are totusi o limita. Nu o sa ma cert, nu o sa fiu rau, nu o sa ma port ca un nesimtit (cat sunt tentat sa fac asta cateodata, apropo de refulare), dar am s-o taxez pentru asta. Nu vorbesc aici de razbunare (nu vreau sa intru in zona asta ca nu rezolv nimic) sau prostii de genul asta, dar relatiile o sa se schimbe iar concesii nu mai sunt dispus sa fac.

Sunt suparat si ma gandesc ca de acum incolo daca patesc chestii de astea (ma refer mai ales la frecventa lor) cu persoane care-mi plac sau care imi sunt dragi, imi voi revizui drastic atitudinea si chiar voi rupe orice relatie (de amicitie, prietenie si chiar de iubire daca se ajunge peste o limita in care nu mai pot tolera) pentru ca, desi incerc sa fiu maleabil, nu sunt dispus sa fiu luat de prost.

Cateodata e al naibii de greu sa suporti prostii de astea si sa incerci sa nu fii razbunator.

Later Edit: acum dupa cateva zile de cand am scris asta (seara pe 11) nu mai stiu ce atitudine sa am fata de aceea persoana. Nu prea pot fi suparat pe ea. Cu timpul vom vedea, banuiesc.  

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, ianuarie 12, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.