Author: No One
•sâmbătă, ianuarie 16, 2010
Stiti e acel tip de barbat ce emana sexualitate, ce atrage priviri pofticioase, care parca scrie pe el "trage-mi-o", poate este definit ca un "baiat rau" sau macho, eu stiu, un Don Juan ori un Casanova, numai bun pentru o aventura. Tipul celalalt e barbatul gen prieten (maybe, girl's best friend), de treaba, dragut, poate interesant intelectual, cu care poti vorbi si te distra, cel pe care scrie "stabilitate" si pe care l-ai duce acasa sa-l vada si mama. Ambele tipuri "atrag" femei, dar in moduri diferite si cu rezultate diferite, primul e bun sa ti-o tragi si sa-l ai ca amant, al doilea e bun sa stai de vorba (probabil dupa ce ti-ai tras-o cu primul :P) si sa-l ai ca prieten. Bine, eu acum am vorbit la modul general si nu am intrat in interpretari si nuante, iar alegerile depind de la femeie la femeie. Eu doar am vrut sa evidentiez aceste doua tipuri de barbat.

Eu ma incadrez in tipul al doilea. Si in general imi place asa. Dar din cand in cand mai simt ca vreau sa fiu perceput si altfel, adica intr-un mod (mai) sexual. Pe de-o parte tine de ego-ul masculin, cum l-as numi eu (particica aia de mascul care exista in fiecare barbat), dar pe de alta parte tine, poate, si de sexualitatea mea. Daca as fi mai putin timid si mai putin serios, probabil ca as arata si m-as comporta mai sexual (asta si ptr ca mintea mea e mai "nebunatica" fata de ce se vede din exterior :P)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, ianuarie 16, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.