Author: No One
•vineri, februarie 05, 2010
Cine sunt eu?

Sunt un om? Stati sa ma uit... 10 degete la maini, 10 la picioare, un nas, 2 ochi si o gura :). Mda, sunt om.
Sunt un om bun? As vrea sa cred ca sunt.
Sunt un barbat? Mi-ar placea sa cred asta, dar nu sunt.
Sunt matur? Nu cred. Mai am de lucru.
Sunt un cineva sau un nimeni? De fapt sunt un cineva si un nimeni in acelasi timp: un cineva ptr mine si un nimeni ptr lume.
Sunt mai mult decat sunt? Nu. Nu vreau sa las impresia ca sunt mai mult decat sunt, desi tentatia de a ma pune intr-o lumina favorabila exista.
Sunt unic in felul meu? Da. Asa sunteti si voi. Cred in ideea ca nu poti gasi 2 oameni exact la fel. La fel consider ca nu putem fi definiti strict, ca la carte: "esti asa si asa, in felul asta sau ala". Suntem o amestecatura de trasaturi, care uneori coexista in liniste, alteori (de cele mai multe ori probabil :P) se bat cap in cap. Suntem oameni. Nu putem fi definiti.

Avem un nume, o serie si un CNP, avem un sex, o cetatenie si o nationalitate, apartinem unei etnii si avem o religie, vorbim o limba. Si atat. Restul e subiectiv, relativ si interpretabil.

Eu sunt subiectiv, relativ si interpretabil. Asa esti si tu.

Asta ma fascineaza, ca suntem si buni si rai la pachet. Ca suferim si facem rau, 2 in 1. Ca avem calitati si defecte, aruncate gramada intr-un corp, care apoi e impins in fata, pe scena, ca sa traiasca . Nu suntem nici eroi, nici calai, "suntem" pur si simplu. Ocupam un spatiu in lume, existam si ne manifestam.

Am deviat de la subiect putin. Deci, cine sunt eu? ...Sunt un om cu plusuri si cu minusuri, care incearca sa duca o viata (buna, rea, nu stiu si nu ma pronunt), care face greseli (fata de mine si fata de altii) si din care spera sa invete ceva (de cele mai multe ori repeta, si repeta, si repeta o greseala pana sa se prinda si nici atunci nu e sigur daca s-a prins), care si-ar dori sa fie mai bun, mai intelept, mai cu mot, mai... etc. decat e acum, care doreste sa-si descopere rostul si locul in lumea asta (am mai zis-o o data, ceea ce ne dorim nu e neaparat acelasi lucru cu ceea ce avem nevoie; e valabil si pentru mine).

Sa nu credeti ca sunt mai mult decat sunt.

PS: n-am vrut sa supar sau sa jignesc pe nimeni cu acest post. Nu mi-a zis nimeni asta, dar am tinut sa precizez acest lucru

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, februarie 05, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.