Author: No One
•sâmbătă, februarie 27, 2010

M-am trezit azi dimineata cu dorinta de asculta aceasta melodie :)) Nu stiam nici formatie, nimic, doar cum suna si 2 versuri: "I want to want me/ For all that I am".

Da, e pop al anilor '90. E asa de infantil. Dar imi place asa cum numai astfel de melodii iti pot place. Imi dau o dispozitie buna, imi aduc zambetul pe buze :)

Ma gandesc ca din cand in cand sa mai postez melodii din anii '90. Acelea cu care am crescut si bineinteles mi-au placut.

Later edit: inca una :) La vremea ei imi placea f mult, dar la fel cum a fost si cu cea de mai sus, am uitat de ea. Pe vremea aia nu stiam nici de formatie, nici de titlu, doar ascultam.



ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, februarie 27, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.