Author: No One
•luni, februarie 01, 2010
din ciclul "unde ma duc cu gandul", debitez:

Mi-l imaginez pe Dumnezeu stand la Birou (da, cu B mare, imaginati-va un birou pe masura), batand cu degetele pe suprafata de lemn, stand ganditor cu ochii pironiti undeva, oriunde vreti voi. Poate cauta ceva, poate se gandeste la ceva, poate vrea sa... "Gata! Am gasit. Am sa creez cea mai minunata si magnifica fiinta din cate am creat. Am sa-i dau fiinta si am s-o numesc... (pauza de efect)... MAIMUTA". Ceea ce a si facut.

Acum ce nu a luat el in calcul, sau mai specific pe CINE nu a luat el in calcul. Darwin is the name, evolution is the game. Adica da a fost creatie, dar se pare ca nu a iesit asa cum a gandit El. Cumva Natura a amestecat lucrurile, sau si-a bagat nasul. Oricum a facut ceva, se pare. Si au iesit pe harta alte fiinte. Ciudatele ele asa, si cam incurcate, alambicate si intortocheate de felul lor. Ohhh well, putea sa fie mai rau sau oricum... altfel :))) Se pare ca nu i-a iesit Batranului.

Mi-l imaginez pe Dumnezeu stand la Birou, batand cu degetele pe suprafata de lemn, stand ganditor cu ochii pironiti undeva, oriunde vreti voi. Poate cauta ceva, poate se gandeste la ceva, poate vrea sa...

Poate doar sta si zambeste in coltul gurii. Pana la urma caile Sale sunt misterioase, nu?

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, februarie 01, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.