Author: No One
•duminică, februarie 21, 2010
Ma gandeam azi noapte dupa ce am vazut Zombieland (si am citit ceva pe undeva) ca imi plac personajele feminine care sunt sub anumite aspecte baietoase, puternice, dure ca fire, dificile intr-un fel, inasprite din cauza vietii care au avut-o, care s-au maturizat mai repede. Nu stiu cum sa zic altfel, au o duritate anume, dar care undeva sub tot stratul asta inca simti un suflet, blandete, simti ca nu sunt chiar asa de "rele" si ca sunt mult mai mult decat ti se arata.

Imi plac astfel de personaje feminine (cel mai bun exemplu care-mi vine in minte e Kate din Lost), si ma gandesc ca imi plac tocmai pentru ca s-ar putea sa fiu atras de astfel de femei. Cred ca varianta feminina la "bad boy", dar ceva mai atenuata (nu imi place agresivitatea, asta intimideaza cu adevarat, nu faptul ca femeile sunt (mai) puternice). Am zis ca imi place "altfel" (decat mine), asta s-ar putea sa includa si acest tip de femeie.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, februarie 21, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.