Author: No One
•vineri, februarie 12, 2010
De ce ma gandesc la unele fete/femei asa intens? Stau cu orele, somnoros cateodata, si ma gandesc.

Am visat ca mi-a dat un fel de mesaj (nu sms, sau pe mess, ci mai mult unul in gen multimedia cu un ceas sau o data pe un aparat) in care imi zicea ca a revenit. Vb despre Ama, am mai mentionat de ea (probabil in viitor o sa-i zic simplu A.). M-am gandit la ea in dimineata asta. Ma simt ciudat atras de ea, desi nu am vazut-o niciodata. E, posibil, genul de fata care m-ar putea rani, daca si-ar pune in minte sa faca chestia asta, si totusi... sunt atras de ea, simt (in nebunia mea probabil) o anumita legatura. Imi vine sa rad ca nici eu nu mai stiu ce sa cred, cum sa ma gandesc la asta. Poate o sa-mi treaca. Dar in cazuri ca astea niciodata nu sunt sigur.

Imi place ca e opusa mie (sau cum zic eu "altfel", cred ca e un termen mai exact). Si asta ma atrage la o femeie. Sunt excitat acum si as vrea sa i-o trag. De fapt sa o sarut. Sau poate sa fiu lipit de corpul ei, sa-i simt caldura, sa simt ca e langa mine.

Sunt ciufulit, cu barba de cateva zile, cu cearcane la ochi si cum altfel decat excitat :)) Combinatia perfecta.

Stiu excitatia asta. O am de multe ori. E intensa, teribil de intensa. Sadic de intensa. O simt in stomac, in piept, in cap. Gandul imi aluneca din nou si din nou in zona asta, parca ar cadea pe o palnie in jos, dand cercuri pana in centru. Vreau sa ma gandesc in continuare si simt ca ar tb sa ma opresc. Trece peste erectie, peste orice notiune sexuala explicita. Pur si simplu exista, ea acolo, alimentata de ganduri si de ea insasi.

Am zis odata ca acumulez mult. Cred ca nici excitatia nu face exceptie.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, februarie 12, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.