Author: No One
•duminică, februarie 28, 2010
Ma uitam in noaptea asta la un film (Notturno bus) si ma gandeam: ce daca sunt un "baiat bun" (ca opus al "baiatului rau"), nu e chiar asa rau pe cat suna :). Vedeti, eu am un fix cu zona asta denumita "baieti rai". In asa masura incat aproape ca nu-i suport, imi sunt nesuferiti. Dar cred ca sunt si subiectiv aici.

Nu vreau sa fiu ca ei, dar nu suport succesul lor, faptul ca dau bine. Dehh... am zis eu ca am un fix :P

Dar ma uitam la film si ma gandeam ca totusi am si eu calitati, asa cum sunt ele. Intradevar uneori vreau sa fiu altfel, dar in realitate nu mi s-ar potrivi. Pana la urma eu (prin firea, personalitatea mea) ma incadrez la "baiat bun". Si incet, incet imi formez opinia ca in viata e bine sa stii cum esti si cine esti. Iti face viata mai usoara si te ajuta sa-ti alegi drumul. Mai pe romaneste, te accepti asa cum esti, stiind ca si tu pe langa anumite minusuri, ai si plusuri. 

Banuiesc ca, pana la urma, in lume se stabileste un echilibru.

Da, sunt un Franz (Notturno bus) sau un Tom ((500)Days of Summer) si asta e OK, pentru ca pana la urma asta (si asa) sunt eu.

Later edit: uff, de ce va plac baietii rai ?

ta hand om dig cititorule    

This entry was posted on duminică, februarie 28, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.