Author: No One
•duminică, februarie 21, 2010
Rule #23
Dupa sesiune uita-te la un film cu zombie (si cu o tipa care arata bine)

Deci... film cu zombie. Comedie mai exact. Cu sange si violenta, da, da. Intr-o lume post-apocaliptica (my kind of world). Cu patru personaje cu nume de orase, calatorind prin America si... omorand zombie. Unde ai cateva reguli de invatat (ca sa stii cum sa supravietuiesti intr-o lume cu... ati ghicit: zombie). Si, last but not least, Bill Murray.

Rule #8
Un film nu se face de unul singur

Tipul care plange la Titanic e Woody Harrelson. Gagiul cu fobii si fara gagica e Jesse Eisenberg (mi se pare cunoscut de undeva). Roscata care le trage teapa e Emma Stone (am vazut-o si in Superbad, cred ca e draguta; nu, nu, n-am rosit :P). Pustoaica care nu stie cine e Willie Nelson, Bill Murray si Ghandi e Abigail Breslin (Little Miss Sunshine). Regizorul si scenaristii nu prea s-au facut remarcati pana acum, but what the heck, le zic si lor numele, poate, poate, cand or deveni celebri poate o sa isi aduca aminte si de mine: Ruben Fleischer, Rhett Reese, Paul Wernick.

Rule #16
Fiecare are o opinie (mai era si ceva cu asshole dar... )

Evident filmul mi-a placut. E un film care nu se ia in serios, la care te duci/te uiti ca sa te distrezi si sa razi, eventual sa vezi niste morti oribile si ceva sange (mai mult pe aici, mai mult pe acolo). Are o poveste simpla, dar care merge bine in contextul filmului. Si desi nu e un film care sa te solicite, totusi e bun in felul sau si mult peste toate prostioarele cu povesti lejere care le vedem pe ecrane. Adica, mai pe romaneste, isi face treaba. Si cand te gandesti ca prima oara cand am auzit de el, ma gandeam ce porcarie de film mai e si asta (nici nu m-am uitat la trailere). Probabil vom avea parte si de un numar 2. Vom vedea, vom vedea.

Rule #42
E bine sa fii informat

Puteti sa va informati pe imdb si pe wiki. Trailerul (care-mi place) e cu un rand mai jos


Rule #4
Unele melodii au pur si simplu tendinta sa apara prin articole


Rule #15
Trebuie sa mananci un Twinkie

 

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, februarie 21, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.