Author: No One
•duminică, martie 07, 2010
L-am vazut. Si mi-a placut. Mai ales aspectul sau vizual. E un film vizual, ce tine de imagine. Si mie imi plac astfel de filme. Nuantele de culoare, felul cum e filmat, modul cum e pusa camera in anumite pozitii, unghiuri, cum vezi personajele, micile detalii vizuale si mai ales micile subtilitati vizuale.

Sunt filme si filme. Unele se bazeaza pe jocul actoricesc, altele se bazeaza pe poveste. Iar unele pe atmosfera care ti-o creeza imaginile sale. Si aici sunt filme si filme. Unele splendide din punct de vedere al efectelor speciale (cum banuiesc ca e Avatar), altele tulburatoare prin imaginile reale pe care le capteaza (asemanatoare cu fotografiile profesioniste). Acest film m-a atins, m-a facut sa-l plac prin aspectul sau vizual (nu numai prin frumusete, ci si prin felul cum sunt folosite aceste imagini).

Si inca un lucru care mi-a placut a fost faptul ca m-a facut sa empatizez cu Briony, in incercarea ei de ispasire. Da, e un moment cand personajul devine detestabil, dar apoi am ajuns pana in punctul in care sa-mi doresc ca ea sa refaca lucrurile, sa-si gasesca pacea. Desi era fictiune, ii simteam durerea. Ma misca oamenii care incearca sa-si gaseasca linistea, care incearca sa se regasesca. Parca sunt eu in locul lor.

Iubitii sunt Robbie (James McAvoy, care mi-a placut in acest film) si Cecilia (Keira Knightley). E o scena cu ei prin film (la fantana) care mi-a placut nespus, are o anumita sexualitate, undeva intre atractie si "nu te suport" :) Priviti mana lui.

Iar Saoirse Ronan (Briony la 13 ani, rol ptr care a fost nominalizata la Oscar) e o mica actrita care incepe sa-mi atraga atentia (acesta este al doilea film in care o vad). Are ceva la ea, un ceva anume.  

Alte filme de Joe Wright (regizorul) nu am vazut. Dar vad ca a regizat Pride & Prejudice (cel cu Keira) si The Soloist.

Uitandu-ma pe tub mi-am dat seama ca sunt mai multe scene frumoase in film. Si cu aceasta ocazie am gasit si acest clip care-mi place.


Informatii pe imdb si wiki. Si trailer, ca intotdeuna.



ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, martie 07, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.