Author: No One
•duminică, martie 21, 2010
Cineva zicea pe un blog ca suntem mediocri de fapt, banali si predictibili... Eu cred ca suntem prosti.

Suntem complecsi, interesanti si unici in felul nostru... dar suntem prosti. Avem asa mult potential si il irosim numai si numai din prostie. Parca am sta pe o mina de aur si nu ne-am uita in jos. Ne uitam oriunde in alta parte, numai in jos nu. Cateodata totul e asa evident ca iti vine sa iti dai palme. Ne complicam aiurea si la sfarsit ne intrebam de ce e asa cum e. Eu unul cred ca suntem in stare de mult mai mult decat credem, dar ne blocam in itele vietii si acolo ramanem.

Mi-am adus aminte de Revolutionary Road. Despre asta e filmul. Cuplul ala vrea sa scape si pana la urma sfarsesc in viata pe care nu si-o doresc, numai pentru ca atunci cand au aparut greutatile au inceput sa dea inapoi.

Sau poate prostia asta e de fapt lipsa de curaj. Sau frica. Frica sa nu fie mai rau, deci lasa asa. Frica sa nu fim judecati, deci ciocul mic. Frica ca poate am putea face ceva mai bun, dar lasa sa fim mediocri ptr ca restul lumii asta vrea de la noi. De ce tu sa fii mai bun? Fi ca noi restul, ca sa nu murim de ciuda. Capra raioasa a vecinului...

Si bineinteles ca vorbesc la persoana I plural referindu-ma la mine :))  Ufff, ufff am si eu "piticii" mei...

Si acum ca sa uit de propria prostie, ma lobotomizez cu un joc pe calculator (S.t.a.l.k.e.r.).

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, martie 21, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.